VVD BEZOEKT KOOPS AUTOSCHADE.

Denkt u bij een autoschadebedrijf aan smerige overalls, grote hamers om uit te deuken en die nieuw gespoten deur waar de kleur toch net even iets anders is? Volg dan het voorbeeld van de VVD afdeling Borger-Odoorn en stap eens binnen bij Koops autoschade in Borger.

Schade en reparatie.

U stapt dan een bedrijf binnen waar u uiterst vriendelijk wordt ontvangen aan de balie. Waar WiFi aanwezig is in de wachtruimte. Waar de werkplaats ruim en zeer schoon is en waar monteurs niet in smerige overalls rondlopen maar keurig netjes gekleed hun werk doen, soms zelfs met handschoenen aan alsof uw auto bij de dokter is. Hier wordt niet met een voorhamer een deuk uitgeslagen, hier wordt met de modernste technieken gewerkt. Klinknagelen, lijmen, ProTech lakbehandelingen en alles met evenveel passie en volgens de High Quality Repair (Hiqure) methode. Hiqure certificaat dat eigenlijk alle schadeherstellers behoren te hebben maar wat nu nog maar aan 30 herstellers is uitgereikt. Koops was de eerste in 2012. Eigenaar Albert Koops is maar wat trots op de kwaliteit die hij kan garanderen en borgen. Kwaliteit en de klant staan bij Koops altijd voorop. Grote merken erkennen deze kwaliteit. Koops is al jaren erkend reparateur voor BMW en MINI, sinds kort is daar ook het merk Porsche bijgekomen.

Hobby en werk.

De VVD trof niet alleen een trotse eigenaar aan, ook een man met visie. Albert Koops begon in 1991 aan Nuisveen en verhuisde in 2002 naar de Strengenweg in Borger. Hij vertelt de VVD’ers vol vuur over zijn bedrijf maar ook over zijn bestuursfuncties. Zo is hij voorzitter van “Keigoed Borger”. Samen met Egbert Egberts opgezet toen de wielerronde Borger dreigde te verdwijnen, ondertussen een enthousiaste groep ondernemers die keihard werken aan “het merk Borger”.

Hij is voorzitter van Grinta Business Cycling, een zakelijke netwerkclub waar fietsen centraal staat. Wielrennen is de grote hobby van Albert, door Grinta haalt hij via zijn hobby ook weer werk binnen.

Meubels.

Als de bezoekers wat meer om zich heen kijken vallen ook de meubels op. Ze zijn allemaal gemaakt door het team van Koops. Hij laat een foto zien van een werkplek bij Egbert Egberts waar twee fietsframes zijn verwerkt in het werkblad en de wielen draaiende plateaus vormen. Tafels met logo’s erin verwerkt, bureaus, statafels met autobanden als basis, bij Koops maken ze alles. Ook hierbij staat kwaliteit en de vraag van de klant weer voorop.

De VVD’ers waren het snel eens, Albert Koops is een creatieve man met een goed bedrijf en hart voor zijn leefomgeving.