BESTEMMINGSPLAN VAN AGENDA GEHAALD.

Op verzoek van GB werd het bestemmingsplan voor de manege in Bronneger van de agenda van de besluitvormende raadsvergadering gehaald.

GB gaf aan meer tijd nodig te hebben voor dit dossier. VVD fractievoorzitter Erik Huizing begrijpt hier niets van. "Deze wijziging loopt al jaren. Tijdens de oriƫnterende raadsvergadering heeft de wethouder alle vragen beantwoord. Eindelijk zijn we zover dat we dit kunnen afronden en dan krijg je dit. Normaal heb ik er geen probleem mee als een partij meer tijd vraagt, vooral als het om een kleine fractie gaat. Maar dit loopt al zo lang en GB heeft 9 fractieleden. Waar hebben ze meer tijd voor nodig?"
De PvdA hielp GB aan een meerderheid, volgens die partij zijn er nieuwe ontwikkelingen. Welke dit zijn wilden ze niet zeggen. Dit was voor GB aanleiding ook geen verdere uitleg te geven. Er was nu immers een meerderheid. Huizing: "Als VVD hameren we al tijden op een zo spoedig mogelijke behandeling van bestemmingsplannen, jammer dat de raad nu de vertragende factor is."