VVD bundelt krachten in ZO Drenthe

Het VVD netwerk Zuidoost Drenthe en het netwerk Coevorden hebben besloten om in het jaar 2024 de krachten te bundelen en samen verder te gaan als één afdeling. Het samengaan heeft tot doel om de verbinding tussen de leden onderling en de 3 gemeentelijke fracties (Borger-Odoorn, Emmen en Coevorden) te vergroten om samen effectiever te kunnen werken aan onderwerpen die spelen in de gemeentepolitiek. Maar ook de verkiezingen, kandidaatstellingen voor de verschillende gemeentelijke fracties en ledenwerving en training zullen in een breder samenstelling vorm kunnen worden gegeven.

Leden, maar ook belangstellenden, zijn van harte welkom bij de (thema) bijeenkomsten, al dan niet met sprekers, en discussie avonden. Dit alles georganiseerd en begeleid door een actief afdelingsbestuur gevormd door leden uit de 3 genoemde gemeenten.

De ambities van de nieuwe VVD afdeling ZO Drenthe met speerpunten als “leden-binding”, “communicatie en informatie”, “trainingen en opleidingen”, en formele zowel als informele bijeenkomsten zijn vastgelegd in een solide bestuur plan 2024 dat intussen door de leden is goedgekeurd. Eindelijk kunnen we zeggen dat wij echt de VVD Zuidoost Drenthe zijn!

Bent u geïnteresseerd om mee te doen? Neem dan contact op met het bestuur VVD Zuidoost Drenthe door een mail te sturen naar secretariaat@vvdzodrenthe.nl